Ден Вальдшмідт – маркетолог і підприємець, популярний блогер, який любить ставити під сумнів усталені істини. У новому пості він пояснює, як успішні підприємці та топ-менеджери не потрапляють в пастки стереотипів – вони дотримуються ось цих правил.
- Ніколи не чекайте, що ваші клієнти будуть схвильовані вашим продуктом так само, як і ви самі.
- Давайте клієнтам більше цінності, ніж вони сплатили, і вони будуть платити вам набагато довше розумного.
- Посмішка або здатність запам’ятати ім’я клієнта – набагато більш ефективні стратегії продажів, ніж знижки або акції.
- Ви існуєте лише тому, що клієнти дозволили вам існувати.
- Найкраща стратегія утримання клієнтів – це відмінна програма клієнтського сервісу.
- Ваші співробітники повинні вірити, що те, що вони роблять, важливіше, ніж просто забезпечення прибутку.
- Клієнти не завжди знають, чого хочуть – але завжди говорять, що знають.
- Навіть якщо у вас є хороша ідея, це не означає, що люди автоматично на неї купляться. Зовсім ні.
- Вражаючий сервіс – найкращий клей, який прив’язує клієнтів до вас.
- Якщо ви продаєте все, ваші клієнти не купують нічого.
- Довіра легко втратити і важко завоювати. Пам’ятайте про це, перш ніж намагатися швидко розбагатіти.
- Клієнтів не цікавить, що ви отримаєте від угоди. Вони просто хочуть відчувати сіючи переможцями.
- Будьте простіше. Ви не отримаєте бонусів за складний і плутаний месидж.
- Важко помилитися, коли ви зосереджені на тому, щоб зробити клієнтів щасливими.
- Кращий маркетинг в світі – це просто ще один щасливий покупець.
- Ви не надаєте покупцеві цінності, якщо ви віддаєте йому цифрові товари та називаєте їх подарунками або бонусами.
- Краща стратегія продажів – це хороший маркетинговий план і чудовий процес обслуговування.
- Клієнти пам’ятають лише те, що ви зробили для них зараз. А чи не всю ту роботу, яку ви зробили в минулому, вибудовуючи з ними відносини.
- Завжди є нова компанія або новий продукт, готові зробити ваших покупців щасливими, коли для вас їх щастя перестає бути пріоритетом.
- Ніякі безкоштовні послуги або вечірки не можуть виправити огидні враження про спілкування з вашою компанією.
- Незважаючи на нескінченний список виправдань, в стосунках з клієнтами завжди пам’ятайте принцип: «Це моя вина».
- Навіювати клієнтам захоплення – це не те, чим ви займаєтеся, це просто суть вашого бізнесу.
- Захват покупця залежить не тільки від того, яких людей ви наймаєте. Також потрібно, щоб кожна зустріч покупця з ними була гідною спогади.
- Ніщо не ламається і не лагодиться миттєво. Бізнес починає ламатися, коли ніхто не стежить за тим, щоб приводити його в нормальний стан.