Китайський інтернет-гігант Alibaba Group увійшов в число спонсорів Олімпійських ігор. Як очікується, компанія представить не менше 600 млн доларів на проведення найближчих шести Ігор, як повідомляє The Financial Times.
Китайська група, заснована Джеком Ма, також буде в числі офіційних партнерів з такими компаніями, як McDonald’s, Coca-Cola і Visa в рамках всесвітньої програми спонсорства до 2028 року. За умовами угоди, Alibaba представить організаторам площадку для продажу товарів з олімпійською символікою, а також оптимізую цифровий Олімпійський канал для просування Ігор серед молодих любителів спорту в Китаї.
Фінансові подробиці угоди не оголошують, але, по даним джерел, в останній час спонсори такого виплачують Міжнародному олімпійському комітету близько 200 млн доларів за кожен чотирирічний цикл, включаючи одну літню і одну зимню Олімпіаду.
Раніше серед спонсорів Олімпійських ігор домінували західні компанії, єдиним представником Піднебесної до цих пір становився лише виробник персональних комп’ютерів, компанія Lenovo, в 2008 році на Іграх в Пекіні.