Молодий український бренд Madgie представили колекцію на MBFDK-17

0

Український бренд Madgie заснований в 2014 році Мариною Романюк у м.Рівне, Україна. Архітектурна освіта, робота fashion-фотографом і власний бізнес в сфері рітейлу сформували характер автора бренду і вплинули на її смак і підхід до дизайну одягу.

Колекція Madgie SS18 присвячена найважливішому об’єкту натхнення дизайнера Марини Романюк — сучасній жінці.

Основа Madgie — чуттєве і сексуальне прочитання стилю power dressing. Це бажання підкреслити жіночу силу і рішучість за допомогою елегантних і звабливих образів. Строгі брючні костюми або зухвале міні, прозорі блузи або яскраві косухи, повітряні волани або глибокі вирізи — будь-який акцент стане продовженням особистості.

Колекція пронизана естетикою 80-90х років, дизайнер прагнула  висловити новий власний погляд на епоху через призму сучасності, яка також слугувала відправною точкою для експериментів при зйомці лукбука. Модель демонструвала колекцію відразу під прицілом двох камер — фотографа Євгена Костюченко та дизайнера Марини Романюк, яка знімала на Iphone. Таким чином демонструючи сучасний підхід до вже стандартних понятть.

Також читайте:  Французи представили Capscent – революційну упаковку-капсулу

Особлива гордість Madgie — якісні тканини і матеріали, ручна вишивка стіклярусом, намистинами і паєтками люневільським гачком. Дизайнер віддає перевагу натуральним тканинам і точному крою. Лаконічна колірна гамма створюється за допомогою улюбленого кольору — чорного на контрасті з білим, які набувають нового звучання за допомогою срібного блиску.

Стиль: Марина Клепач

Макіяж, зачіска: Яна Насиковська

Модель: Олена Ляшук (MZM)

Фото: Євген Костюченко, Марина Романюкедактор: Вікторія Фурманюк, Марина Клепач