У світі стрімко з’являються та розвиваються нові програмні продукти. Щодня з’являється нова ідея, тема, технологія, яка дуже швидко посідає своє місце зазвичай і в економіці. Віртуальний світ з кожним днем займає все більше нашого особистого часу. Люди все більше поринають у світ новітніх технологій, Інтернету та соціальних мереж, шукаючи можливість контакту та комунікацій для пошуку роботи, друзів і партнерів в соціумі та особистому житті.
Про те, як отримувати продуктивне та цінне спілкування з новими можливостями в онлайн мережі, в закритому просторі та про нову програму USP, ексклюзивно для Fashion of Diplomacy, сьогодні розповідає Пан Герхард Фрйозе, засновник проекту ІНФАЙ.
Пане Герхарде, з чого почалася Ваша ідея щодо створення програмного продукту USP?
— Сьогодні я презентую Україні новий проект, який привіз з Німеччини. Цей проєкт дає можливість організувати спілкування на будь-якому рівні та в будь-якій країні. Мої європейські колеги називають цей проєкт наступним поколінням Wi-Fi з новими функціями. На базі нашого проєкту працюють спеціалісти USP, завдяки яким, встановивши собі на телефон додаток, ви можете налагодити контакт з будь-якою людиною. Це схоже на соціальну мережу, але у форматі певного часу, коли ви знаходитесь у певному місті. Наприклад, якщо ви приїхали на якусь міжнародну конференцію і бажаєте познайомитися з певною особою, для того, аби провести перемовини, ви заходите у додаток, знаходите там цю особу, бачите — як її звати, яку компанію вона презентує та її посаду… Таким чином ви полегшуєте собі комунікацію і подальші перемовини. Можу запевнити, що завдяки цій програмі спілкування з незнайомцями стає легшим та більш творчим.
Що стало поштовхом для побудови такого проєкту?
— Моя мета завжди полягала в тому, щоб зробити щось особливе, що дає певні цінності користувачу цієї програми на найвищому рівні.
Я спостерігаю, як люди все більше поринають в Інтернет простір та живуть у віртуальному світі. Мій проєкт робить цей віртуальний світ реальним і усуває їхній страх розпочати комунікацію. Я абсолютно не хочу говорити негативно про Інтернет, тому що він дає певні позитивні емоції та фіксує важливі моменти в житті, ну а потім про них нагадує, маю на увазі Фейсбук. Однак мрію зробити свій внесок у те, щоб люди могли краще впоратись з реальним світом та з певними завданнями через Інтернет ресурси, наразі маю на увазі свою програму ІНФАЙ.
Яка головна конкурентна перевага вашої компанії та цієї програми?
— У нас існують дві особливості, які представляють нашу програму:
- Ми даємо можливість через смартфон встановити контакт між людьми, які не знають один одного і не мають контактних даних один від одного, без необхідності безпосереднього особистого контакту. Це означає, що поріг гальмування, щоб звернутися безпосередньо до іноземної особи, подолано. Крім того, ми не допускаємо переслідування за допомогою прямого звернення в невідповідний момент. І все ж, тут ми з’єднуємо двох реальних людей, які, до прикладу, могли раніше бачити один одного, але не мають контакту чи не пам’ятають, як цю людину звати. Або, до прикладу, хочуть розширити свої зв’язки.
Це насправді конче необхідно для бізнесменів, для їх розвитку, також ця програма дуже важлива для HR-спеціалістів, для учасників великих івентів, заходів та семінарів. Якщо, наприклад, ми встановимо наші прилади з нашим програмним забезпеченням на стадіоні, то це дуже велика допомога службі безпеки у виконанні певних завдань, у разі зіткненні людей або при пожежі для евакуації тощо.
- Ми цією програмою з’єднуємо всі будівлі таким чином, щоб у всіх будівлях знаходилась внутрішня навігація за допомогою однієї програми. Крім того, одна й та сама програма може переміщатися та з’єднуватись у всіх будівлях одночасно. Тобто все з одного джерела. Люди трохи за своєю природою ліниві і не хочуть запускати нову програму для нової функції, тому наш програмний продукт зроблений так, що ви з одного джерела отримуєте всі функції у всіх будівлях і користуєтесь на свій розсуд.
Що Ви вважаєте своїм найбільшим досягненням під час перебування на чолі компанії?
— Я працюю в управлінському консультуванні вже більше 10 років і консультував дуже великі компанії (в діапазоні обороту від 4 до 30 млрд євро доходу в рік). У цьому сегменті я завжди брав на себе проєкти, які є дуже сильними в кризу, і зазвичай вони були поза економікою. Я завжди приводив ці проєкти до успіху. У своєму професійному житті я познайомився з позитивними і негативними рисами нової економіки та старої економіки. Крім того, я розробив концепцію, яка гарантує, що компанія може залишатися стабільною в довгостроковій перспективі і генерувати високі темпи зростання. Все це на міжнародній арені. Тепер я інтегрую свій досвід до своєї компанії, гарантуючи, що ця компанія не просто досягне успіху, але перетвориться на одну з провідних компаній світу і займе стабільне місце в глобальній економіці.
Маючи 3 вищих освіти — інженера, програміста і економіста — та виховуючи 5 дітей (старшому 25 років а молодшому 2 роки) я не просто бачу, я проживаю зі своїми дітьми їх ігри, інтереси і бачу, до чого ми і наші діти йдемо в майбутньому. Які тенденції будуть в бізнесі і в економіці, як швидко і динамічно розвиваються усі сфери нашого життя і які вимоги в майбутньому до інструментарію.
Я переконаний, що з продуктом, який ми зараз створюємо, і моїми компетенціями все це буде можливим. Крім того, я працюю з висококваліфікованими партнерами, які найкращі в своїх галузях і були відібрані відповідно до конкретних критеріїв, щоб реалізувати цю концепцію на найвищому рівні.
Які інноваційні стратегії використовує ваша компанія?
— У нашій стратегії ми маємо конкретну мету — залучити наших партнерів і клієнтів до участі в успіхах і нашому зростанні, для того, щоб спочатку розуміти і знати потреби та інтерес наших клієнтів і будувати компанію спільно. У цій системі ми створили безпрограшну ситуацію для всіх зацікавлених сторін. Ми з’єднуємо всі сторони одну з одною і забезпечуємо вигідну співпрацю. Це створює систему, в якій ми генеруємо майже безмежні можливості нашої ідеї і нашого продукту автоматично. Зазвичай німці не виходять на ринок без перфектного продукту — цим вони втрачають швидкість і ринки, на відміну від інших країн. Розуміючи це, ми вирішили об’єднати німецьку якість і динамічний розвиток ринку України, долучаючи своїх майбутніх клієнтів до початкових процесів створення продукту і виведення його на ринок не в ідеальній якості. Ми не боїмося цього, бо у нас міжнародна суперпрофесійна команда, яка буде усувати помилки максимально швидко. Лише постійний попит дає постійний розвиток. Ми хочемо йти в ногу з часом з молоддю, бо за ними велике майбутнє.
Я так розумію, що Ви плануєте проводити підприємницьку діяльність в Україні? Чому?
— Так, звісно ми плануємо розширити нашу діяльність в Україні. Ми цінуємо фаховість програмістів і ми з ними вже активно працюємо. Українські фахівці — частина нашої міжнародної команди. Наразі ми будемо відкривати наше представництво в Україні.
Взагалі ми хочемо розпочати свою діяльність у кожній країні світу. Проте, наразі ми поставили мету реалізувати цей проєкт в Україну і на це є дві причини.
Перша — я сам люблю Україну. Мій батько німець, але народився я в Україні в Запоріжжі. І дуже давно працюю з українцями в сегменті бізнесу.
По-друге, я познайомився з українцями, які з радістю супроводжують та підтримують такі теми і відкриті для спільного зростання.
Я радію від того, що нові технології не стримують українців, а навпаки — втілюються у життя і супроводжуються розвитком.
У чому полягає основна відмінність між українським і німецьким ринком?
— В Україні люди більш відкриті до таких нових технологій. Народ України дивиться в майбутнє і хоче розвиватися. Люди в Україні жадають чогось нового і хочуть бути його частиною. Тому, коли ми створили цей продукт, перше, що мені спало на думку і це було моє бажання, — презентувати і реалізувати цей проєкт в Україні.