Український дизайнер головних уборів Руслан Багінський святкує десятиріччя бренду в серці світової моди — універмазі Galeries Lafayette в Парижі. Спеціально до ювілею бренд створив візуальну інсталяцію у 12 вітринах головного флагмана французького рітейлу — і це стало не лише святом стилю, а й жестом культурної дипломатії.
- Вітрини присвячені українській естетиці, коду спадщини та ремеслу.
- За роки війни бренд перетворився на символ українського духу та стійкості, зберігаючи виробництво в Україні та розширюючи команду до 150+ людей.
- Серед клієнтів бренду — BTS, Beyoncé, Madonna, Rosalía та інші глобальні ікони стилю.
- У 2023-му Руслан отримав престижну міжнародну нагороду ANDAM Accessory Prize у Парижі.
“Ми показали, що українська мода — це більше, ніж естетика. Це емоція, історія і незламність”, — коментує дизайнер.
На фоні війни бренд не лише не зник — він виріс, зміцнів, і зараз допомагає формувати образ сучасної України у світі. Вибудовуючи бренд на основі культури та спадщини, Руслан Багінський стає прикладом того, як креативний бізнес може бути рушієм міжнародного визнання.