Авіакомпанія Turkish Airlines, яка здійснює рейси до більшої кількості країн у світі, ніж будь-яка інша авіакомпанія, 17–18 вересня разом із Global Business Travel Association (GBTA) провела конференцію Turkish Airlines Corporate Club Сonference. Ця конференція є щорічним заходом, на якому збираються лідери індустрії для обговорення перспектив ділового туризму. Конференцію відвідали більш ніж 900 учасників із 71 країни, в тому числі з України, які входять до широкої мережі маршрутів Turkish Airlines. У цьогорічній конференції взяли участь провідні діячі індустрії, а головним доповідачем став Майкл Волш, генеральний директор консалтингової компанії Tomorrow і автор бестселера «Futuretainment».
Тема конференції 2018 року: «Фундамент для майбутнього». Конференція відбулася за участі голови правління та виконавчого комітету Turkish Airlines Ількера Айджи і ведучого каналу BBC Аарона Хеслехерста у якості модератора. Цьогорічна тема є важливою у трьох вимірах — для Туреччини як для країни в цілому, для компанії Turkish Airlines як для міжнародного флагманського перевізника, а також для індустрії подорожей загалом. Протягом останніх років відбулася велика трансформація в розвитку економіки та інфраструктури Туреччини, зокрема будівництво Нового Аеропорту Стамбула.
Він є зразковим витвором мистецтва, його відкриття відбудеться 29 жовтня 2018 року, а до 2023 року він стане найбільшим аеропортом у світі. Після відкриття нового аеропорту Стамбул отримає статус «найбільшого хабу в світі», а на момент завершення будівництва аеропорт зможе приймати більш ніж 200 мільйонів пасажирів на рік. Розширення компанії Turkish Airlines підвищило потребу в аеропорті світового класу, будівництво якого допоможе флагманському авіаперевізнику досягнути своїх цілей: 120 мільйонів пасажирів і флот з 500 повітряних суден до 2023 року.
Старший віце-президент Turkish Airlines з корпоративного маркетингу та дистрибуції Мерт Дорман розповів про переваги, які авіакомпанія пропонує для ділового туризму.
Як справи у Turkish Airlines цього року? Для багатьох пасажирів Turkish Airlines — це міст між Заходом та Сходом. Які відсоткові показники пасажиропотоку на ваших рейсах?
— Turkish Airlines, що продовжує зміцнювати свої позиції у якості лідера глобального авіаперевізника, постійно розширюючи мережу маршрутів та залучаючи інші суттєві інвестиції, наразі здійснює рейси за 49 внутрішніми і 255 міжнародними напрямками — загалом 304 напрямки у 122 країнах.
Упродовж першої половини року Коефіцієнт Завантаження зріс на 4,3 відсоткові пункти до 80,4 %, сягнувши найвищої позначки Коефіцієнту Завантаження в історії Turkish Airlines для першої половини року. Впродовж цього ж періоду загальна кількість перевезених пасажирів, перевізна здатність та попит зросли на 18 %, 9 % та 16 % відповідно у порівнянні з тим же періодом минулого року. Turkish Airlines перевезла більш ніж 35 мільйонів пасажирів впродовж цього періоду. На основі даних Міжнародної асоціації повітряного транспорту, за перші п’ять місяців ріст потенціалу в секторі міжнародних авіаперевезень становить 6 % та попиту — 7 %.
Флот Turkish Airlines, один із наймолодших та найсучасніших у світі, сьогодні налічує загалом 330 літаків, включаючи 218 вузькофюзеляжних, 92 широкофюзеляжних і 20 вантажних літаків. Інвестуючи в найбільш передові та екологічі літаки нового покоління, Turkish Airlines прагне збільшити свій флот до 500 бортів до 2023 року.
Незважаючи на сильну міжнародну конкуренцію, Turkish Airlines, маючи близько 52 тисяч співробітників разом із дочірніми підприємствами, продовжує досягати успішних результатів та буде й надалі зберігати тенденцію стабільного розвитку у якості глобального бренду Туреччини.
Які переваги та послуги ви пропонуєте для ділового туризму з програмою Turkish Airlines Corporate Club?
— В умовах постійної глобалізації, коли ринок авіаперевезень стрімко розвивається, ми сповнені рішучості надавати послуги преміум рівня. Мультинаціональні корпорації ставлять усе вищі вимоги, їх потреби під час поїздок можуть стати справжнім викликом. Ось чому ми нещодавно оновили свою програму для корпоративних клієнтів Turkish Airlines Corporate Club, щоб задовольнити різноманітні потреби і запропонувати найкращий сервіс за конкурентними цінами.
З часу заснування програми ми представили численні переваги для наших лояльних пасажирів бізнес класу та учасників Turkish Airlines Corporate Club, такі як забезпечення гнучкості тарифів для квитків, безкоштовний Wi-Fi на борту та підвищена норма перевезення багажу. «Традиційна Турецька Гостинність», як одна з ключових цінностей Turkish Airlines, всесвітньо відома і глибоко вкорінена в нашій культурі. Ми пропонуємо «Найкраще харчування в бізнес класі», «Вишукані страви від Flying Chef», приготовані шеф-кухарями на борту, можливість комфортного сну на наших далекомагістральних рейсах та багато інших виняткових пропозицій, всі з яких неможливо тут перерахувати. До того ж, ми також пропонуємо послуги нашого Corporate Help Desk для післяпродажного обслуговування та сприяння покращенню задоволення потреб клієнта.
Наша всесвітньо відома гостинність не обмежується лише обслуговуванням на борту. Ми пишаємося бізнес залом очікування «Turkish Airlines Lounge Istanbul», що здобув численні нагороди, та в якому ви можете освіжитись, прийнявши душ, відпочити або поспати в приватній кімнаті, почитати в нашій бібліотеці, тощо. Коротко кажучи, він включає широкий вибір опцій, які створені для того, щоб час перед польотом став незабутнім та унікальним досвідом. Учасники Turkish Airlines Corporate Club можуть насолодитися цими та багатьма іншими перевагами Turkish Airlines Lounge Istanbul, який є навіть більшим, ніж деякі аеропорти світу.
У чому полягають переваги послуги Corporate Help Desk?
— Метою Corporate Help Desk є забезпечення ексклюзивного і централізованого обслуговування для корпоративних клієнтів та авторизованих ними агенцій.
- Простота доступу.
- Стандартизоване післяпродажне обслуговування.
- Обслуговування міжнародними та національними мовами.
- Обробка та відстеження запитів і скарг.
- Швидша інформація про нові продукти та послуги.
Сервісні пункти: Австрія, Данія, Ізраїль, Литва, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Сполучене Королівство Великої Британії, США, Україна, Фінляндія, Швеція та Японія.
Незабаром планується відкриття в Італії, Китаї, Тайвані.
Які тенденції на наступний рік ви вбачаєте в рамках програм лояльності авіакомпаній?
— Авіакомпанії змінюють бізнес-моделі та стратегії програм лояльності. Персоналізація стає все більш важливою в нашому щоденному діловому житті. Виходячи з цього, вони інвестують у більш особистісно-орієнтовану продукцію, послуги та індивідуальні пропозиції для корпоративних клієнтів. Користуючись великою базою даних, авіакомпанії намагаються надавати ексклюзивні переваги та неперевершену якість обслуговування.
В Україні Turkish Airlines представлена у 6 містах: Київ, Одеса, Харків, Львів, Херсон і Запоріжжя, здійснюючи понад 60 пасажирських і вантажних рейсів на тиждень.
Цього року авіакомпанія відзначає 25-річчя з моменту започаткування польотів до України.