В Україні вперше запущено телефонію з ШІ

0
Photo: CMR Expert.

Продуктова IT компанія, платформа коллтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat закінчила тестування штучного інтелекту, вбудованого в віртуальну АТС.  А також стала першою українською телефонією зі штучним інтелектом.

Про це мова йде на сайті платформи.

ШІ розуміє всі мови та перетворює їх на текст. Окрім цього аналізує, фіксує настрій розмови і надає поради щодо подальших кроків. У такий спосіб є можливість проаналізувати наскільки добре співробітник поставився до клієнта і як той відреагував.

Основна мета ШІ Ringostat — зробити вашу роботу та роботу ваших співробітників більш легкою та продуктивною. Скористайтеся порадами ШІ, щоб наблизити наступну розмову з клієнтом до виграної угоди”, – пише компанія.

Також читайте:  В Україні за допомогою чат-боту створять Конституцію цінностей

Як зазначає Українська Правда, для кожної компанії Ringostat виділяє 1000 безплатних хвилин, що еквівалентні 100-200 розмовам, у залежності від їх тривалості. У такий спосіб компанії мають можливість спробувати продукт на власних проєктах, безплатно проаналізувавши 100-200 розмов із клієнтами.

Продукт може бути корисний для відділів продажів, техпідтримці, маркетингу тощо.