Продуктова IT компанія, платформа коллтрекінгу, телефонії та наскрізної аналітики Ringostat закінчила тестування штучного інтелекту, вбудованого в віртуальну АТС. А також стала першою українською телефонією зі штучним інтелектом.
Про це мова йде на сайті платформи.
ШІ розуміє всі мови та перетворює їх на текст. Окрім цього аналізує, фіксує настрій розмови і надає поради щодо подальших кроків. У такий спосіб є можливість проаналізувати наскільки добре співробітник поставився до клієнта і як той відреагував.
“Основна мета ШІ Ringostat — зробити вашу роботу та роботу ваших співробітників більш легкою та продуктивною. Скористайтеся порадами ШІ, щоб наблизити наступну розмову з клієнтом до виграної угоди”, – пише компанія.
Як зазначає Українська Правда, для кожної компанії Ringostat виділяє 1000 безплатних хвилин, що еквівалентні 100-200 розмовам, у залежності від їх тривалості. У такий спосіб компанії мають можливість спробувати продукт на власних проєктах, безплатно проаналізувавши 100-200 розмов із клієнтами.
Продукт може бути корисний для відділів продажів, техпідтримці, маркетингу тощо.