18 липня 2018 року о 16:00 відбудеться навчальний вебінар «Експорт українських товарів у США. Специфіка торгівлі в американських мережах та онлайн-майданчиках». Спеціально для наших експорт-орієнтованих виробників. Товарні групи: продукти харчування, напої, нон-фуд, у т.ч. косметика та фарма. Засноване на реальних кейсах, реалізованих експертами вебінару.
ГОЛОВНІ ПИТАННЯ:
- Навіщо експортувати товари в торгові мережі США
- Які вимоги американських торгівельних мереж
- Що необхідно для «входу» у торгівельну мережу США
- Як торгувати в онлайн-майданчиках. Amazon, Walmart online
- Можливі труднощі, як підготуватися
- Перспективи та обмеження для українських товарів на ринку США
- Можливості українського експорту. Приклади товарів, які мають перспективи (на підставі реальних запитів від байєрів США)
- Ринок США: Алгоритм входу
- Валютне регулювання: зміни у валютному законодавстві
- Кредитування експортних операцій: отримання експортного фінансування в умовах відстрочки платежів рітейлерами США
- Комунікації зі світовими мережами – як приєднатися та отримувати постійну підтримку
- Відповіді на індивідуальні запитання українських експортерів
Участь в освітньому Вебінарі для виробника безкоштовна. Попередня реєстрація обов’язкова для отримання доступу до Вебінару.
“Для торгівлі в США (продовольчі товари) обов’язковий один з визнаних GFSI-сертифікатів. Якщо у підприємства такого сертифіката немає, і Ви тільки придивляєтеся до американського ринку, то в ході Вебінару (в частині – навіщо торгувати з американськими мережами і e-commerce, та – вхід на ринок: можливості / бар’єри), Експерти допоможуть прийняти рішення – потрібно чи починати сертифікацію, та кому (у яких товарів є хороші шанси).
“Якщо спеціалізація компанії – харчове або фармацевтичне виробництво, то Ви дізнаєтеся, що таке FDA (управління по санітарному нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів), і які вимоги можуть бути застосовані до Вашого продукту. У кожній країні існують такі “управління”, згідно з якими можна не пройти в ринок зі своїм “базовим” продуктом.
“Для нон-фуд виробників будуть хороші новини: у зв’язку з торговельними бар’єрами щодо інших країн-експортерів, на сьогоднішній день Україна потенційно проходить по ряду товарів для дому та ін. (Інформація заснована на реальних запитах американських байєрів).
“З важливих питань, з якими допоможуть розібратися Експерти: логістика – чи очікують більшість мереж постачання на умовах DDP? – Не завжди, є винятки. Реєструйтеся, буде цікаво!
Попередня реєстрація обов’язкова для отримання доступу до вебінару.