Форум Креативних Індустрій: День 3. Понад сто спікерів, десятки важливих питань

0

Третій день Форуму Креативних Індустрій обіцяє бути найбільш насиченим та різноманітним за тематичним спрямуванням. Адже паралельно функціонуватимуть одразу шість сцен. Починаючи від надихаючої Inspiration і до Business stage із практичним інструментарієм для дієвих комунікацій, понад 100 експертів Форуму Креативних Індустрій ділитимуться своїм досвідом та найсвіжішими кейсами, дослідженнями та інстайтами.

Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності та Форуму Креативних Індустрій про 21 вересня, третій день Форуму Креативних Індустрій:  “Заключний день IV Форуму Креативних Індустрій якнайкраще змальовує сутність гасла, що ми визначили цьогорічним мотто Форуму – “Креативний Клас. Автопортрет”. Сьогодні на Форумі об’єднаються представники практично всіх шістнадцяти сегментів креативних індустрій. Це найхаризматичніші спікери, яких об’єднують креативні підходи та інновації для кожного у своїй галузі. Зокрема слід зазначити, що Форум – це ще й аудиторія, яка до нього долучається. Форум – це історії, які зароджуються під час нетворкінгу. Тож запрошуємо вас долучитися до історії Форуму. Будемо раді бачити в  UNIT.City та Академії ДТЕК”.

Декілька слів про програму цього дня. На сцені Іnspiration прозвучать надихаючі історії успіху, перемог та прийняття викликів. Серед спікерів:  Олександр Бабій із темою «Чому наступним “Єдинорогом” буде українська креативна компанія», Олександр Педан  розповість про власний соцільний проект для молоді  «Активна дитина – здорова нація», Уляна Пчьолкіна  виступить із темою «Інклюзивне суспільство,  рід активної реабілітації після травми спинного мозку, незалежне життя», Оксана Макаренко  поділиться порадами щодо того як не вигорати, працюючи в креативній індустрії.

Також читайте:  За 10 днів в Каневі стартує «український Давос»

На  Networking Terrace  очікується ще більше відкритих інтерв’ю та живих панельних дискусій. Серед тем обговорень: спортивна журналістика, сучасна музика, креативна екологія, діджитал культура.

Не менш насиченою та цікавою буде сцена PRO. О 13:00 під час обговорення “КСВ в корпоративній культурі: Бізнес чи особисте?” відбудеться презентація проекту “Давай,Грай”. Це практичний кейс, який ілюструє, як локальний проект стає національним всього за декілька років і здатен об’єднати країну. Спікери наведуть приклади КСВ-проектів, що вирішують завдання формування сталої звички до занять спортом з дитинства. Нададуть відповіді, чому професійні футбольні клуби розвивають непрофесійний спорт і як це пов’язано з талановитими дітьми. А також розкажуть, які проекти нового часу мислять масштабами нації і чим є насправді – бізнесом чи особистим? Учасники панельної дискусії «КСВ в корпоративній культурі: Бізнес чи Особисте?»:Юрій Свиридов  (директор із стратегічного розвитку і комунікацій ФК «Шахтар»), Тетяна Оверіна (директор регіональної політики ТОВ ДТЕК ЕНЕРГО), Андрій Залівський (мер м. Червоноград). Модерує Ольга Захарова, в.o. директора з комунікацій, ДТЕК.

Окрім цього, протягом дня експерти  зі сцени PRO обговорюватимуть питання того, як ЗМІ боряться за увагу аудиторії у соціальних мережах; відкриють факти із історії українського  маркорму; подискутують щодо можливостей та перспектив концертної індустрії та багато інших тем.

Також читайте:  Жіночий форум «Я – Щаслива» відбудеться у Києві та Ірпені

На сцені Insights прозвучать результати останніх досліджень, проривні ідеї, інсайти, без яких неможливо жити у сучасному суспільстві.

Зі сцени Create розкриються кейси представників найрізноманітніших креативних індустрій, після знайомства з якими у відвідувачів з’являться нові погляди на креативні колаборації, та можливості міжсекторальної співпраці.

Сцена Business – фактично, це повноцінний тренінг із цифрових та маркетингових комунікацій. Лише свіжі кейси від представників ТОП-агенцій та професіоналів сфери комунікацій та подієвого маркетингу. Тут говоритимуть про побудову бренду та стратегії, маркетингові комунікації, креатив в SMM, розбудову бізнесу в креативному підприємництві, тренди івент-індустрії.

Цікаво буде всім, хто шукає кейси із дієвими інструментами для бізнесу, некомерційних та культурних проектів, державних комунікацій.

Особливістю сьогоднішнього дня є Брейнсторм Арена – спеціальний формат брейнстормінгу для проведення експертних нарад, присвячених вирішенню соціально важливих питань. Замовниками виступають неприбуткові організації, ОТГ, державні установи та комерційні організації, які потребують залучення різнопрофільних експертів. В результаті формується експертна оцінка ситуації та надаються  рекомендації, щодо вирішення задачі за брифом, яка надається  замовником. Після проведення закритих брейнсторм сесій, до процесу обговорення зможуть залучитись як відвідувачі форуму, так і будь-хто інший, небайдужий до розвитку креативних індустрій та суспільства в цілому. Можливість взяти участь у подальшому обговоренні буде реалізовано на сайті Форуму.

Також читайте:  Олег Сенцов став лауреатом премії Ukrainian ID Award

Даний формат було розроблено Представництвом Cannes Lions в Україні та Асоціацією Креативних Індустрій (CIAU) спеціально для Битви Креаторів – формату найпрозорішого креативного тендеру, де експерти та аудиторія в результаті відкритих голосувань обирають найкращі рішення, розроблені учасниками конкурсу. Більше інформації про Битву Креаторів можна отримати за цим посиланням.

Сьогодні, 21 вересня відбудуться Брейнсторм-сесії для таких організацій:

  • Проекту «Демократичне врядування у Східній Україні» (DGEast)
  • Український Культурний Фонд (УКФ)
  • Shakhtar Social із проектом “Давай, Грай!”

Окрім цього, традиційними активностями Форуму є:

  • Перегляди найцікавіших кейсів Cannes Lions в категоріях Digital Craft, Communication Track, Impact Track, Reach Track
  • Міжсекторальний бізнес-спіддейтинг, Кожні 40 хвилин протягом Форуму Креативних Індустрій проводяться експрес-зустрічі з колегами з інших індустрій. Відвідувачі самостійно обрають сегмент, з представниками якого хочуть поспілкуватися про співпрацю, обговорити важливі питання.
  • Кастинги від ТРК «Україна». У всіх зареєстрованих учасників Форуму є неймовірна можливість поповнити акторську базу телеканалу «Україна» та стати зіркою серіалу, реклами чи музикальних кліпів.

Завершить насичену суботу нетворкінгова вечірка. Тож будемо раді зустрічі та новим бізнес знайомствам! Зареєструватися на подію можна на сайті https://forum.creativity.in.ua/