У середині жовтня в київському ТРЦ River Mall (Дніпровська набережна, 12) пройшло урочисте відкриття бутика Kiehl’s – легендарного нью-йоркського бренду зі 168-річною історією.
В Україні бренд розвиває компанія «Брокард-Україна» з 2016 року. За цей час магазини Kiehl’s відкрилися в двох столичних торгових центрах – River Mall і Gulliver, одеському ТЦ «Європа», а також у форматі shop-in-shop у магазинах BROCARD в ТРЦ Ocean Plaza (Київ) і ТРЦ «Міст сіті» (Дніпро).
Новий бутик виконаний у пізнаваному для бренду стилі: естетика класичної аптеки, професійні експерти в білих медичних халатах традиційно контрастують з ультрасучасними елементами: неоновими вивісками, цегляними стінами, фотографіями першого флагманського магазину – все, аби в точності відтворити атмосферу динамічного Нью-Йорка.
У магазині Kiehl’s всі бажаючі можуть пройти безкоштовну діагностику стану шкіри, отримати індивідуальну кваліфіковану допомогу від експертів марки і зразки косметики в якості компліменту, а також підібрати оптимальний догляд і засоби. Культовий бренд поєднує давні аптечні рецептури з інноваційними технологіями, використовуючи при цьому інгредієнти натурального походження. Асортимент складається з різноманітних засобів догляду для жінок і чоловіків, дитячої лінії, догляду за тілом і волоссям.
На гучному відкритті зіграла сет відомий діджей Даша Коломієць, зірковий ведучий Денис Христов провів розіграш подарунків серед гостей. Всі бажаючі підписали брендовані листівки Kiehl’s і відправили близьким через справжню пошту.
На свято завітали відомі столичні блогери і лідери думок, а фотозоні у вигляді половини американського таксі на тлі Бруклінського моста підкреслила стилістику бренду.
Довідка:
«Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного рынку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’s и М.А.С., інтернет-магазин). У компанії 98 магазинів у 26 містах України, 1 700 співробітників і 1 450 000 постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфюмерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 70 нішевих парфумерних будинків.
У 2018 року загальний обіг мережі склав більше 4 млрд. грн. Компанія тричі входила в топ кращих роботодавців України.