Топовий дизайнер чоловічого одягу та засновник бренду IDoL. Серж Смолін напередодні показу нової колекції «Money» в рамках 46-ї UFW зібрав професіоналів модної індустрії в ресторані China MA. Дизайнер розповів fashion-інсайдерам про майбутній показ, який відбудеться 2 лютого в Мистецькому Арсеналі, а також ексклюзивно презентував три look-и з лінійки в стилістиці азіатської урбаністики.
На Meet&Greet з Сержем Смоліним зібралися Олексій Гладушевський, Тіна Сізонова, Наталія Листопад, Роман Тимофєєв, Олексій Нілов, Костянтин Путиленко, Наталія Лук’янець та інші гості.
В основу ідеї колекції лягла азіатська fashion-урбаністика і трансформація моди під впливом східного міста XXI століття. Автором ідеї показу виступив Серж Пайє, режисером – Кирило Савченко, а авторський саундтрек спеціально для презентації створив композитор Kharaktic. Підтримала креативну концепцію і виступила партнером проекту інвестиційна компанія «Фрідом Фінанс Україна».
«Взаємовідносини світових економік, фондові ринки, боротьба американської і китайської економік – це найважливіший фактор, який, безумовно, впливає на fashion-індустрію, – ділиться дизайнер. – Під час показу IDoL. моделі демонструватимуть те, як виглядає сучасний споживач в цій кон’юнктурі».
Колекцію «Money» на подіумі представлять не тільки моделі-чоловіки, а й дівчата, адже речі Смоліна вже давно припали до душі і жінкам.
У новій осінньо-зимовій колекції «Money» будуть представлені пальто, легкі пухові куртки, що імітують чоловічі сорочки, а також жилети. Присутні в лінійці і строгі костюми – одні з найбільш очікуваних виробів кожної колекції дизайнера. Серед матеріалів переважають щільна камвольна шерсть, курточний нейлон і легка болонья.
Колекція підкреслена яскравими принтами S.Payet, виконаними на білих футболках. У їх основу лягли авторські колажі художника, що символізують зіткнення часу і простору.
Всі look-и виконані в холодній гамі: чорно-білій із застосуванням хакі та деніму. Незмінними аксесуарами, які доповнюють образи IDoL. на подіумі, стануть моделі з лінійки New Balance.
Спеціально для показу український бренд Feeelings розробив три серії дизайнів шкарпеток: з логотипом IDoL. в поєднанні з класичними ромбами, з двоколірним орнаментом у яскравих відтінках, а також креативну лінійку з незвичайними принтами.
Підкреслить автентичність кожного look-а, представленого на показі IDoL., колекція чоловічих аксесуарів «Сascade», ексклюзивно створена брендом прикрас ручної роботи «VESNA accessories».