Віртуальний одяг вже у мобільному. Як розвивається український модний стартап DressX

0

Стартап DressX у 2020 році в США запустили двоє українок – Дар’я Шаповалова та Наталія Моденова. Це перший міжнародний мультибрендовий рітейлер цифрового одягу, що пропонує користувачам колекції від найвідоміших сучасних брендів. Тепер можна обирати, купувати та ще й вдягати віртуальні речі.

Ідея з продажу «онлайн-одягу» виникла під час локдауну: тоді засновниці проєкту зрозуміли, що люди втрачають інтерес до фізичних просторів. А тому майбутнє – за цифровими речами, адже саме в мережі ми проводимо більшу частину життя.

Віртуальний одяг вже у мобільному. Як розвивається український модний стартап DressX

У серпні 2021 року стартувала програма для мобільних телефонів в AppStore. Наразі на сервісі доступно понад 2000 товарів створених 3D-дизайнерами.

Ціна речей у додатку коливається від $25 до $110, а також можна купити відразу повний комплект приблизно за $200. Крім одягу, у Dressx є і взуття та аксесуари від $1 до $75.

Також читайте:  З'явились офіційні фото із весілля принца Гаррі і Меган Маркл

«Ми даємо кожній людині будувати свій цифровий гардероб, він зберігається у додатку. Наша мета – одягнути у цифровий одяг мільярд людей за п’ять років. Але це станеться швидше», – зазначають власниці проекту.

Мета підприємниць – дати можливість кожному бренду запустити категорію цифрового одягу. Наразі стартап наймає інженерів з машинного навчання, а також планує продавати одяг як NFT.

Віртуальний одяг вже у мобільному. Як розвивається український модний стартап DressX

З запуском програми DRESSX дає клієнтам можливість одягати одяг із технологією AR, тобто переодягатися в режимі реального часу.

Віртуальний одяг уже носять користувачі Instagram, LinkedIn, Snapchat. Контент з модними образами виробляється на платформі DRESSX, але далі можна поділитися в соцмережах.

«Наш продукт розрахований на всіх, хто працює та спілкується онлайн. І неважливо ви фешн-інфлюєнсер чи психолог, військовий експерт чи кухар. Якщо вам інструментом просування бізнесу, створення особистого бренду, нетворка, хобі є інтернет або соцмережі, то DRESSX дає вам можливість не витрачати гроші на фізичний одяг, а урізноманітнити ваш контент за допомогою віртуального гардеробу, цифрового одягу», ― каже Пані Наталя.

Також читайте:  Круазетт в “Олімпійському” або як і коли відчути себе в Каннах

Цифровий одяг DRESSX вже використовують блогер Саша Спілберг, інфлюєнсер Тетяна Кодзаєва, ютубер та підприємець Марина Могилко, співачка ONUKA, американський дует Sofi Tukker та багато інших.

Матеріали використані https://dev.ua/