Віртуальний одяг вже у мобільному. Як розвивається український модний стартап DressX

0

Стартап DressX у 2020 році в США запустили двоє українок – Дар’я Шаповалова та Наталія Моденова. Це перший міжнародний мультибрендовий рітейлер цифрового одягу, що пропонує користувачам колекції від найвідоміших сучасних брендів. Тепер можна обирати, купувати та ще й вдягати віртуальні речі.

Ідея з продажу «онлайн-одягу» виникла під час локдауну: тоді засновниці проєкту зрозуміли, що люди втрачають інтерес до фізичних просторів. А тому майбутнє – за цифровими речами, адже саме в мережі ми проводимо більшу частину життя.

Віртуальний одяг вже у мобільному. Як розвивається український модний стартап DressX

У серпні 2021 року стартувала програма для мобільних телефонів в AppStore. Наразі на сервісі доступно понад 2000 товарів створених 3D-дизайнерами.

Ціна речей у додатку коливається від $25 до $110, а також можна купити відразу повний комплект приблизно за $200. Крім одягу, у Dressx є і взуття та аксесуари від $1 до $75.

Також читайте:  На мітингу в США загинула людина

«Ми даємо кожній людині будувати свій цифровий гардероб, він зберігається у додатку. Наша мета – одягнути у цифровий одяг мільярд людей за п’ять років. Але це станеться швидше», – зазначають власниці проекту.

Мета підприємниць – дати можливість кожному бренду запустити категорію цифрового одягу. Наразі стартап наймає інженерів з машинного навчання, а також планує продавати одяг як NFT.

Віртуальний одяг вже у мобільному. Як розвивається український модний стартап DressX

З запуском програми DRESSX дає клієнтам можливість одягати одяг із технологією AR, тобто переодягатися в режимі реального часу.

Віртуальний одяг уже носять користувачі Instagram, LinkedIn, Snapchat. Контент з модними образами виробляється на платформі DRESSX, але далі можна поділитися в соцмережах.

«Наш продукт розрахований на всіх, хто працює та спілкується онлайн. І неважливо ви фешн-інфлюєнсер чи психолог, військовий експерт чи кухар. Якщо вам інструментом просування бізнесу, створення особистого бренду, нетворка, хобі є інтернет або соцмережі, то DRESSX дає вам можливість не витрачати гроші на фізичний одяг, а урізноманітнити ваш контент за допомогою віртуального гардеробу, цифрового одягу», ― каже Пані Наталя.

Також читайте:  Вечір боксу "Білих комірців"

Цифровий одяг DRESSX вже використовують блогер Саша Спілберг, інфлюєнсер Тетяна Кодзаєва, ютубер та підприємець Марина Могилко, співачка ONUKA, американський дует Sofi Tukker та багато інших.

Матеріали використані https://dev.ua/