По Україні та світу: «Інтертон» — перевізник, якому довіряють

0

Успіх у сучасному світі неможливо уявити без швидкості. Відпочинок — без бажаного комфорту. В Україні вирішити такі питання допомагає «Інтертон».

Це перша вітчизняна компанія, яка надає послуги із перевезення пасажирів. Серед постійних замовників дипломатичні посольства, відомі підприємства, зірки шоу-бізнесу.

Про особливості роботи розповідає генеральний директор «Інтертону» Оксана Колобова.

Ви працюєте на ринку з 1991 року. Фактично заснували компанію з початком незалежності. Як виникла ідея?

— Компанію заснував мій батько Віктор Іванович. Можна сказати, що «Інтертон» його друге дитя. Тато все життя працював у сфері транспорту. Коли Україна стала незалежною, вирішив створити власний бізнес. Наша компанія стала першою на ринку транспортних послуг. На той час було нелегко оформити документи та знайти машини. У автопарку були «волги» й «жигулі». Перша іномарка – «шевроле». Тоді такі можна було побачити у кіно.

Пізніше завозили американські машини. Почали співпрацювати з посольствами. Нам приємно, що посольство Сполучених Штатів наші найдавніші клієнти. Постійними замовниками стали бізнесмени та приватні компанії. За два роки отримали міжнародну ліцензію.

Також читайте:  Українська молекулярна кухня: нові відкриття і гастро-шедеври

По Україні та світу: «Інтертон» — перевізник, якому довіряють

Як вдавалося у буремні 90-ті втриматися на плаву?

— Батько сам відбирав і навчав водіїв. Головні критерії в нього були — порядність і професіоналізм. Він знав якого рівня сервіс має бути і старався йти на випередження. У нас було власне СТО. За потреби ремонтували свої автівки. Тато завжди казав: «Треба працювати так, щоб було не страшно ходити вулицею та не соромно перед людьми». Батька вже немає. Але саме на його принципах все побудовано.

А сьогодні які вимоги до водіїв?

— Як у фільмі «Перевізник». Бачили? Жартую. Це мають бути професіонали. Головне завдання — довезти клієнта безпечно та комфортно. Також ціную людські чесноти – порядність, чемність, вихованість. У кожного замовника свої вимоги. Часто буває так, що водій не повинен розмовляти у дорозі. Його професіоналізм говорить за нього. Трапляються різні ситуації — купити хліба клієнту чи під час телефонної розмови вийти з автомобіля. Водій має реагувати на все.

Також читайте:  Жінка в політиці - Ірина Сисоєнко. Ексклюзив

У вас є конкуренти?

— На ринку з’являються нові компанії. Але наші клієнти залишаються з нами. Вони знають який сервіс отримають. Ми оновили парк. Сьогодні у нас автомобілі бізнес-класу. Водії досвідчені. Працюють на високому рівні. Клієнти цінують їхню працю.

Які ще маєте переваги?

— На нас працює авторитет компанії, досвід, якість послуг, конкурентна ціна. Ми не таксі. Пропонуємо автопослуги на замовлення. Тому підхід до кожного замовника особливий.

Надаємо послуги поїздок по всій країні. Це може бути на кілька днів з Києва в Одесу чи на Закарпаття. У нас є міжнародна ліцензія. Тому можемо відвезти нашого клієнта у будь-яку країну Європи.

Що цікавить замовників у першу чергу?

— Комфортний автомобіль. І щоб ціна відповідала якості. Більшості наших клієнтів не потрібна охорона. Безпека передбачає якість машини, технічний стан. Також важливе місце займає обслуговування. Коли було дуже багато замовлень, сама сідала за кермо. Замовники дивувалися, але все було добре.

Також читайте:  Про перші кроки, організацію та утвердження премії «Людина року»

По Україні та світу: «Інтертон» — перевізник, якому довіряють

З ким із відомих людей працювали?

— Це конфіденційна інформація. Можу сказати, що це іноземні високопосадовці, які приїздять з візитами в Україну. Відомі артисти. А також люди з бізнесу.

Чим ще займається компанія?

— Маємо ще один напрямок — туристичний. Також допомагаємо з бронюванням квитків на всі види транспорту і готелів. Послуги перекладачів і екскурсоводів надаємо як в Україні так і за кордоном.

Що вважаєте своїм найбільшим досягненням за 25 років роботи?

— Я очолюю компанію лише п’ять років. Досягненням вважаю працю тата. Він у нелегкі 90-ті зміг знайти людей, об’єднати колектив, налагодити роботу із клієнтами. Я почала йому допомагати із 16 років. Мені вдалося оновити автопарк. Це було не так просто.

Розкажіть про плани на майбутнє.

— Зараз надаємо повний спектр послуг іноземним гостям в Україні. У нас є всі можливості вийти на європейський та міжнародний ринки. Тому працюємо у цьому напрямку.