Презентація країни, освіта, інвестиції. Як формується зовнішній імідж України

0

Побудова іміджу України за кордоном зараз є чи не найважливішим завданням. Адже ми переживаємо переломний момент із безліччю можливостей, викликів та випробувань. Україна має всі шанси стати повноцінним гравцем на міжнародній бізнес-арені. Для цього потрібно побудувати позитивний інвестиційний імідж країни та показати українцям усі можливості, які відкриваються. Про це говорили Керуючі партнери OLEROM, голова правління Державної інноваційної фінансово-кредитної установи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, експерти UNICEF та U-Report 18 вересня на прес-конференції  «Міжнародний бізнес-форум як побудова зовнішнього іміджу України».

Для просування новітніх бізнес-ідей та знайомства всесвітньо відомих ТОП-менеджерів із Україною вже 3 рік компанія OLEROM організовує найбільший форум Східної Європи – OLEROM FORUM 1. Його учасниками стануть світові творці змін, серед яких співзасновник Apple, батько Siri,співзасновник краудфандингової платформи Kickstarter та інші світові ТОП-менеджери.

Також читайте:  Робочий візит Клімкіна до Латвійської Республіки

«Україна стала клондайком IТ-фахівців. Наші професіонали славляться на весь світ. Але зараз все більше молодих фахівців залишають країну, в пошуках заробітку за кордоном. Тому ми обрали тему OLEROM FORUM 1: «Створюючи майбутнє. Від мрії – до результату». Команда OLEROM збирає на одній сцені людей, які зробили переворот в своїх нішах. Ми віримо, вони надихнуть молодих фахівців. А збираємо їх саме в Україні, щоб показати, що і в нашій країні можна здійснити найграндіозніші проекти. Навіть зібрати таких легендарних спікерів на одній сцені!». – розповіла про можливості для українців Ольга Редзюк, засновниця та Керуючий партнер OLEROM.

Андрій Годованець, Керуючий партнер OLEROM, прожив у США близько 10 років та порівнює ведення бізнесу в Штатах та в Україні.

Також читайте:  Обзор поєдинків Ломаченко, Усик і Гвоздик

«Україну, все-таки, знають у світі і вона цікава для іноземців із точки зору інвестицій, Але відсутність правового поля зупиняє їх почати вести тут бізнес, немає гарантій, що не відбудеться рейдерського захоплення чи втягнення у корупційні схеми. Ми ж прагнемо показати Україну світові як повноцінного бізнес-партнера та творити позитивні зміни разом». – прокоментував теперішній імідж України за кордоном Андрій Годованець.

Презентація країни, освіта, інвестиції. Як формується зовнішній імідж України

Українська молодь дуже талановита та постійно шукає нові можливості для розвитку. Згідно із результатами смс-опитування глобального молодіжного проекту U-Report, який впроваджує UNICEF 81% опитаних мають досвід отримання неформальної освіти. Адже класична освіта не здатна задовільнити потреби молоді та запити ринку праці і 36% респондентів почали б реформи саме із сфери освіти.

Також читайте:  НАТО занепокоєні збільшенням військової присутності РФ

Для того щоб українська молодь могла вчитись у найкращих світових ТОП-менеджерів OLEROM дарує студентам 500 безкоштовних квитків на OLEROM FORUM 1.

«Українська мрія – це глобальний інноваційний простір примножуючий талант підприємців». – наголосив на спільній меті бізнесу, держави та молоді Володимир Ставнюк, голова правління Державної інноваційної фінансово-кредитної установи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Презентація країни, освіта, інвестиції. Як формується зовнішній імідж України

У всіх нас спільна мрія і мета – підвищення рівня освіти в Україні та побудова іміджу країни як повноцінного партнера на міжнародній бізнес-арені. OLEROM FORUM 1 ось уже втретє збере не тільки унікальних спікерів, але й людей дії та інноваційного мислення, тих творців нового часу та нових цінностей, які не побоялися реалізувати свої мрії. Адже як  каже Річард Бренсон «Неможливо – лише думка».